Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 12.07.2010 22:44

Wormmaster kirjoitti:VLC Player käyttöön niin ei tarvitse enää kodekkien kanssa kikkailla.

Vaihtoehtoisesti lataa K-Lite Mega Codec Pack.
VLC Player jostain syystä aina itselläni tökkii. Toisaalta MPC ei enää jostain syystä halua toistaa realmedia tiedostoja, vaikka kodekit on asennettu, joten olen joutunut käyttämään VLC Playeriä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 12.07.2010 22:52

Wormmaster kirjoitti:VLC Player käyttöön niin ei tarvitse enää kodekkien kanssa kikkailla.

Vaihtoehtoisesti lataa K-Lite Mega Codec Pack.
nsv ei pyöri vlc:llä. Se tarvii winampin ja sen codecin. Omalla koneella kyllä toimii mutta jostain syystä ei tuolla toisella jossa on win7.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

ECW Original

Viesti Kirjoittaja ECW Original » Ma 19.07.2010 10:50

Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 19.07.2010 11:43

ECW Original kirjoitti:Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?

ECW Original

Viesti Kirjoittaja ECW Original » Ma 19.07.2010 12:06

ToNy-MaN kirjoitti:
ECW Original kirjoitti:Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?
Ei siellä ole äänikorttia, liian vanha kone?
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 19.07.2010 12:35

ECW Original kirjoitti:
ToNy-MaN kirjoitti:
No jos se on 80-luvulta niin sitten :D

ECW Original

Viesti Kirjoittaja ECW Original » Ma 19.07.2010 12:50

ToNy-MaN kirjoitti:
ECW Original kirjoitti:
ToNy-MaN kirjoitti: ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?
No jos se on 80-luvulta niin sitten :D
No ei ihan :D, mutta en silti löytänyt sitä äänikorttia.

EDIT: Sain äänet kuulumaan kun latasin koneeseen uudet ajurit.

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ti 03.08.2010 22:54

Tässä taannoin koneeni meni rikki ja sain joksikin aikaa käyttööni toisen koneen. Tässä koneessa ei kuitenkaan ollut sisäänrakennettua webcamia joten ostin sitten erikseen sellaisen koska kuitenkin melko ahkerassa käytössä cami on. No nyt sitten sain uuden koneen jossa taas on sisäänrakennettu cami joka kuitenkin on hiukan huonompilaatuinen kuin se erikseen ostamani.

Kysymys kuuluukin siis näin: voinko mitenkään (ja jos voin niin miten) käyttää esim. mesekeskusteluissa tätä itse ostamaani camia vai onko ainoa vaihtoehto tyytyä tähän sisäänrakennettuun?

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ti 03.08.2010 23:01

mesen valikoissa on äänen ja videon määrittäminen josta pitäisi pystyä valitsemaan kumpaa camia käyttää.

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Ti 10.08.2010 12:25

Mites Facebookkiin saa operalla tallennettua sähköpostiosoitteen niin, että kun alkaa kirjoittamaan sähköpostiaan niin se antaa heti esim. kaikki v-kirjaimella alkavat.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Morbicae_

Viesti Kirjoittaja Morbicae_ » Ti 17.08.2010 11:45

Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg

Hamatti

Viesti Kirjoittaja Hamatti » Ti 17.08.2010 11:58

Morbicae_ kirjoitti:Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
Vaikkapa Paintilla avaamalla tuon kuvan sinne ja valitsemalla resize.

http://img830.imageshack.us/img830/3461/bryan.jpg

Tuollaisen se siitä puskee ulos.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.08.2010 16:14

Morbicae_ kirjoitti:Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
Kuka on mennyt kopioimaan Ghorkovien ja NOD:in logon, ja laittanut tehosekoittimeen?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 17.08.2010 19:23

Lataa kuva Imageshackin sivuille ja siinä on samalla vaihtoehtona muuttaa kuvan kokoa, joten siihen vain isket avatar vaihtoehdon. Tulee sopivan kokonen eikä tarvitse paintin kanssa värkätä, koska joutuisit siinäkin vaihtoehdossa vielä uppimaan kuvan jonnekkin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Morbicae_

Viesti Kirjoittaja Morbicae_ » Pe 20.08.2010 12:39

MR.Off Topic kirjoitti:
Lataa kuva Imageshackin sivuille ja siinä on samalla vaihtoehtona muuttaa kuvan kokoa, joten siihen vain isket avatar vaihtoehdon. Tulee sopivan kokonen eikä tarvitse paintin kanssa värkätä, koska joutuisit siinäkin vaihtoehdossa vielä uppimaan kuvan jonnekkin.
Vähän myöhässä, mutta kiitos todella paljon.

Riddick

Viesti Kirjoittaja Riddick » La 21.08.2010 17:30

Suunnitelmissa olisi hankkia uusi läppäri ja rehellistä mielipidettä kaivattaisiin. Eli kumpi allamainituista läppäreistä olisi kokonaisuudessaan teidän mielestä parempi.

Tämä

Vai....

Tämä ?

KOmus101

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » La 21.08.2010 17:57

Riddick kirjoitti:Suunnitelmissa olisi hankkia uusi läppäri ja rehellistä mielipidettä kaivattaisiin. Eli kumpi allamainituista läppäreistä olisi kokonaisuudessaan teidän mielestä parempi.

Tämä

Vai....

Tämä ?
Jälkimmäinen. Riippuen tietysti mihin käyttöön tulossa.

E: Itseasiassa, jos tuo bluray ei ole sinulle kovinkaan tärkeä, niin ota ensimmäinen. Turha tuosta sataa euroa on enempää maksaa.
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Su 22.08.2010 11:24

Kyllä se se ensimmäinen on. Vallan sopiva pakkaus mitä tahansa sillä aiotkin tehdä.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Kratos

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 26.08.2010 00:53

Onko täällä kukaan koskaan asentanut täysin uudelle ja tyhjälle kovalevylle "omia teitä kautta hankittua ja kopioitua" käyttöjärjestelmää, ja onnistunut siinä?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » To 26.08.2010 11:06

Kratos kirjoitti:Onko täällä kukaan koskaan asentanut täysin uudelle ja tyhjälle kovalevylle "omia teitä kautta hankittua ja kopioitua" käyttöjärjestelmää, ja onnistunut siinä?
Jjep, vaikkakin sen on saanut forkata kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa.
\____0___/

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 26.08.2010 12:26

Migu.22 kirjoitti:
Kratos kirjoitti:Onko täällä kukaan koskaan asentanut täysin uudelle ja tyhjälle kovalevylle "omia teitä kautta hankittua ja kopioitua" käyttöjärjestelmää, ja onnistunut siinä?
This is why we buy legit 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » To 26.08.2010 12:32

Velocity kirjoitti:
Migu.22 kirjoitti:
This is why we buy legit 8)
Mutta mitäpä se haittaa, että forkkaa sen aseman jolle käyttis ja pelit on asennettu kerran parissa kuussa? Pysyy kone kuosissa, eikä turhaa kamaa kerry kun säilyttää kaiken tärkeän ulkoisilla kovoilla. Kyllähän tuon saisi varmasti toimimaan ongelmitta, mutta itse kusen homman aina ihan oma-aloitteisesti päivityksien kanssa.
\____0___/

Hamatti

Viesti Kirjoittaja Hamatti » To 26.08.2010 13:13

Tai sitten kalastelee sellaisia kaloja, joissa päivitykset yms yms toimii eikä tarvitse jatkuvasti asentaa uusiksi. It's not that hard, ya know.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 26.08.2010 13:57

Kylläpäs olen taas ollut tyhmä. :knock: Pitkään on vituttanut kun 2 vuotta vanhasta läppäristä oli tehot hävinneet ja se ylikuumeni helvetisti. No päätin sitten imuroida mun uudella tehoimurilla koneen läpikotaisin, ja nyt tuntuu kun olisi uusi kone taas. 1080p videotkin pyörii suht sulavasti, mikä ei ole ollut mahdollista pitkään aikaan. Myöskään "Täydelle suoritusteholle" kääntäminen ei ole ollut mahdollista tuon kuumenemisen vuoksi. Jos tässä olisi vielä akku, niin kaikki olisi hyvin.
WE BACK YA'LL?!

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » To 26.08.2010 15:21

Mitähän kummaa tämä tarkoittaa kun astuin autokoulun autosta ulos hetki sitten, kaivoin kännykkäni taskusta ja olin näpyttelemässä viestiä kun yhtäkkiä ja varoituksetta ruutuun pamahti seuraavanlainen teksti:

"Lisälaitetta ei ole suunniteltu käytettäväksi iPhonen kanssa. Haluatko ottaa käyttöön lentokonetilan äänihäiriöiden vähentämiseksi? Et voi soittaa etkä vastaanottaa puheluita.
KYLLÄ EI"

Tuota on nyt tasaisin väliajoin tullut esim musiikkia kuunnellessa ja tekstareita lähettäessä. Kenelläkään mitään hajua mikä tuo kyseessä oleva "lisälaite" on ja kuinka saan tuon ilmoituksen pysymään poissa?

Vastaa Viestiin