Pienet uutiset & huhut

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Avatar
YP
Viestit: 149
Liittynyt: Ma 06.02.2006 14:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja YP » Ti 24.12.2013 03:39

Saimou kirjoitti:Ei ole mikään pieni uutinen, mutta tällä laudalla tuskin oman aiheen arvoinen. Jeff Jarrett on lähtenyt TNA:sta. Äijälle on kredittiä annettu Hoganin ja Bischoffin jälkeisen sotkun siivoamisesta, joten mielenkiintoista nähdä miten tämä vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään.

http://pwinsider.com/article/82376/shoc ... a.html?p=1
Royal Rumble here we come slapnuts! :lol:
Good talk - Johnny Curtis

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja vendicta » Pe 27.12.2013 10:18

loldirtsheets
Lordsofpain kirjoitti:- For what it's worth, Vince McMahon said there are no more babyfaces and heels at a recent creative meeting.
http://www.lordsofpain.net/news/wwe/WWE ... _News.html

Vince sanoo, että hahmoja ei enää jaeta naamoiksi taikka kantapäiksi. Voi selittää hieman sekavaa Kofi/Miz kuviota.

Avatar
Ace86
Viestit: 272
Liittynyt: Pe 25.04.2008 23:32

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ace86 » Pe 27.12.2013 12:01

vendicta kirjoitti:loldirtsheets
Lordsofpain kirjoitti:- For what it's worth, Vince McMahon said there are no more babyfaces and heels at a recent creative meeting.
http://www.lordsofpain.net/news/wwe/WWE ... _News.html

Vince sanoo, että hahmoja ei enää jaeta naamoiksi taikka kantapäiksi. Voi selittää hieman sekavaa Kofi/Miz kuviota.
Olenkin ihmetellyt pitkään tota systeemiä. Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot. Mutta minkä ihmeen takia Vince haluaa face/heel jutun pois showpainijoilta?

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 27.12.2013 12:10

Ace86 kirjoitti: Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot.
Mitäköhän ohjelmaa sinä katsot. Kyllä nykyään painii vähemmän tyyppejä selvillä gimmickeillä, mutta kyllä siellä niitä on. Ei ehkä yhtä "sarjakuva" tyylisiä tai niin räikeitä, mutta on turha sanoa ettei gimmickkejä ole.

Uutisen aitouteen en ota mitään kantaa, mutta uutisessahan lähinnä tuumataan ettei noita käytettäisi enää käsikirjoitus kokouksissa. Sinänsä ei mitään järkeä, koska paini tarvitsee sitä mustavalkoisuutta, jota joku kuulutti jossain topicissa joku aika sitten. Toisaalta ei siitä haittaa olisi, jos jotkut henkilöt uisivat enemmän myös harmaissa vesissä. Miz ei ole ollut nyt hyvä esimerkki, sillä mies on mennyt ääripäästä ääripäähän.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Dedu
Viestit: 798
Liittynyt: Ke 10.12.2008 18:54

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dedu » Pe 27.12.2013 15:18

MR.Off Topic kirjoitti:
Ace86 kirjoitti: Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot.
Mitäköhän ohjelmaa sinä katsot. Kyllä nykyään painii vähemmän tyyppejä selvillä gimmickeillä, mutta kyllä siellä niitä on. Ei ehkä yhtä "sarjakuva" tyylisiä tai niin räikeitä, mutta on turha sanoa ettei gimmickkejä ole.

Uutisen aitouteen en ota mitään kantaa, mutta uutisessahan lähinnä tuumataan ettei noita käytettäisi enää käsikirjoitus kokouksissa. Sinänsä ei mitään järkeä, koska paini tarvitsee sitä mustavalkoisuutta, jota joku kuulutti jossain topicissa joku aika sitten. Toisaalta ei siitä haittaa olisi, jos jotkut henkilöt uisivat enemmän myös harmaissa vesissä. Miz ei ole ollut nyt hyvä esimerkki, sillä mies on mennyt ääripäästä ääripäähän.
Jep. Kyllä sinne tarvitaan sitä heel-face -vastakkainasettelua, kuten nimenomaan tämä Authority-kuvio. Kuitenkaan jokaisen rosterissa oleva painija ei tarvitse tätä heel-face -luokittelua.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Pe 27.12.2013 21:45

Nyt on kyllä hurjan kuuloinen uutinen luotettavalta lähteeltä:
Source: Wrestling Observer Newsletter

- Should the legendary Hulk Hogan be unable to compete alongside John Cena at WrestleMania XXX on April 6, 2014 at the Mercedes-Benz Superdome in New Orleans, Louisiana, John Cena will face Bray Wyatt. That match will be the main event.
WWE chief Vince McMahon recently stated to the writers and producers that "Cena is the main event until his time is clearly up. That man feeds us!"


Read more at http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... RkbhPS4.99
Cena vs Wyatt? Oikeasti? Promotus olisi varmasti mallikasta, mutta kehään ei heitä laittaisi. Varsinkaan vuoden suurimmassa tapahtumassa.

Edit: Unohdin mainita muutamalle käyttäjälle, että en näe tuota tillannetta todennäköisenä. Älkää siis pahoittako mieltänne näin jouluaikaan.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

knup mc
Viestit: 191
Liittynyt: Pe 24.06.2011 03:40

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja knup mc » La 28.12.2013 02:34

:lol:
Viimeksi muokannut knup mc, La 25.01.2014 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » La 28.12.2013 11:31

BustUout kirjoitti:Edit: Unohdin mainita muutamalle käyttäjälle, että en näe tuota tillannetta todennäköisenä. Älkää siis pahoittako mieltänne näin jouluaikaan.
Kuva

Avatar
Dedu
Viestit: 798
Liittynyt: Ke 10.12.2008 18:54

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dedu » La 28.12.2013 15:22

BustUout kirjoitti:Nyt on kyllä hurjan kuuloinen uutinen luotettavalta lähteeltä:
Source: Wrestling Observer Newsletter

- Should the legendary Hulk Hogan be unable to compete alongside John Cena at WrestleMania XXX on April 6, 2014 at the Mercedes-Benz Superdome in New Orleans, Louisiana, John Cena will face Bray Wyatt. That match will be the main event.
WWE chief Vince McMahon recently stated to the writers and producers that "Cena is the main event until his time is clearly up. That man feeds us!"


Read more at http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... RkbhPS4.99
Cena vs Wyatt? Oikeasti? Promotus olisi varmasti mallikasta, mutta kehään ei heitä laittaisi. Varsinkaan vuoden suurimmassa tapahtumassa.

Edit: Unohdin mainita muutamalle käyttäjälle, että en näe tuota tillannetta todennäköisenä. Älkää siis pahoittako mieltänne näin jouluaikaan.
Kuulostaa kaikinpuolin kummalliselta. Ylipäätään sekin, että Cena olisi aina se main event kuulostaa jo pelkästään karsealta, saatika se, että main eventissä nähtäisiin niinkin vähän painitaitoja näyttänyt Bray Wyatt. En usko kyllä itsekään tähän skenaarioon, mutta eihän tuosta WWE:stä ikinä tiedä. Itse sanoisin Bryanin olevan tämän vuoden main event, tai sitten saataisiin järkätä joku todella suuri matsi, joka menisi hänen ohitseen. WrestleMania 30 on niin suuri tapahtuma, että sinne tulisi WWE:n paras mahdollinen miehistö painimaan. Tuon tapahtuman tulisi olla se kaikista suurin näytön, ei mikään tuoreempien painijoiden push-areena.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

Avatar
Grabbag
Viestit: 185
Liittynyt: Ti 16.06.2009 22:02

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Grabbag » La 28.12.2013 21:51

Tuskin Vince oikeasti on noin sanonut, vaikka saattaa se kyllä ajatella niin. Tuohon Cena vs Bray Wyattiin en usko ollenkaan.

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Su 29.12.2013 00:25

Luulenpa että joku on vaan ymmärtänyt Vincen väärin, ja että Vince meinasi ettei tulevaisuudessa feissejä ja hiilejä buukata niin mustavalkoisesti.

Avatar
Dedu
Viestit: 798
Liittynyt: Ke 10.12.2008 18:54

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dedu » Su 29.12.2013 04:40

Mr.Perfekt kirjoitti:Luulenpa että joku on vaan ymmärtänyt Vincen väärin, ja että Vince meinasi ettei tulevaisuudessa feissejä ja hiilejä buukata niin mustavalkoisesti.
Näin minäkin uskon. Otin kantaa itse huhuun.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Su 29.12.2013 14:18

Uutista pukkaa liittyen Batistan paluuseen:
- As noted, Batista will be returning to WWE on January 20th at RAW and will be around through WrestleMania XXX.
The idea is that this is not a one-time WrestleMania deal, but rather a “last run” for Batista that could go as long as two years. Through his new deal, he’s expected to take at least some time off this summer to promote Marvel’s Guardians of the Galaxy movie.

Regarding his return on the January 20th RAW, he will not be wrestling that night. His first match back won’t be until the Royal Rumble 30-man main event.

Source: F4Wonline.com
Sopimus ei siis luultavasti ole vain Wrestlemanian pituinen, vaan jopa kahden vuoden. Tykkään, vaikka hän olisi niiden vuosien aikana välillä pois.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Su 29.12.2013 19:08

Tässä melko turha, mutta silti täydentävä lisäys Cena-Wyatt -otteluun.
- Regarding the news that Bray Wyatt vs. John Cena may take place at WrestleMania XXX, that was the plan as of this past Tuesday. The match wouldn’t necessarily main event the pay-per-view.

Partial source: F4Wonline.com
Eli ottelua ollaan vakavasti rakentamassa, mutta main event se ei välttämättä ole.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
Ace86
Viestit: 272
Liittynyt: Pe 25.04.2008 23:32

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ace86 » To 02.01.2014 01:22

MR.Off Topic kirjoitti:
Ace86 kirjoitti: Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot.
Mitäköhän ohjelmaa sinä katsot. Kyllä nykyään painii vähemmän tyyppejä selvillä gimmickeillä, mutta kyllä siellä niitä on. Ei ehkä yhtä "sarjakuva" tyylisiä tai niin räikeitä, mutta on turha sanoa ettei gimmickkejä ole.

Uutisen aitouteen en ota mitään kantaa, mutta uutisessahan lähinnä tuumataan ettei noita käytettäisi enää käsikirjoitus kokouksissa. Sinänsä ei mitään järkeä, koska paini tarvitsee sitä mustavalkoisuutta, jota joku kuulutti jossain topicissa joku aika sitten. Toisaalta ei siitä haittaa olisi, jos jotkut henkilöt uisivat enemmän myös harmaissa vesissä. Miz ei ole ollut nyt hyvä esimerkki, sillä mies on mennyt ääripäästä ääripäähän.
On vissiin ajat muuttuneet, tai sitten elän menneessä.. Ihan showpainia katson, OffTopick.

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja vendicta » Pe 03.01.2014 07:11

loldirtsheets
- It's said that The Undertaker asked to work with Daniel Bryan at WrestleMania XXX. No word yet if it was discussed internally or anything.
http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... -wwe-star/

En pahisi pahakseni..

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Pe 03.01.2014 07:19

Juuri ajattelin spekuloida tuollaista skenaariota tuonne WM-ketjuun. Ei olisi huono vaihtoehto tuokaan. Kyllä sitä silti toivoisi, että Bryan sen mestaruuden nappaisi tuolla WM:n päätteeksi, mutta kyllä ottelu Undertakeriakin vastaan maittaisi, kun mies vielä toistaiseksi ottelee. Mestaruutta Bryan varmasti ehtii voittamaan ja kantamaan sitten myöhemminkin.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
Dorian
Viestit: 2163
Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dorian » Pe 03.01.2014 10:11

The Undertaker vs. Daniel Bryan w/ The Wyatt Family?

YES! YES! YES!
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Avatar
Goner
Viestit: 426
Liittynyt: To 20.11.2003 16:03

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Goner » Pe 03.01.2014 16:06

Hassua kun tuosta uutisesta on jätetty pois se heti seuraavassa lauseessa ollut maininta, että suunnitelmana on silti edelleen Lesnar vs. Undertaker. Ja että jos HBK-matsi ei toteudu, niin Bryan lienee ulkona isoista matseista.
f4wonline.com kirjoitti:WWE has sent out a memo that Chris Benoit footage will be allowed on its new network broadcasts. There will be an advisory played before every show he appears on
Wrestling Observer Newsletter kirjoitti:Eddie Edwards & Davey Richards won’t be back at the next NXT tapings and aren’t going to be offered a contract.
Ei tämä yllätys ole, ja Richardsin palkkaamatta jättäminen on fiksu ratkaisu, mutta Edwardsille olisin toivonut tryoutin jatkumista vaikka jonkun toisen tag-parina.

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja vendicta » Pe 03.01.2014 17:00

Goner kirjoitti:Hassua kun tuosta uutisesta on jätetty pois se heti seuraavassa lauseessa ollut maininta, että suunnitelmana on silti edelleen Lesnar vs. Undertaker. Ja että jos HBK-matsi ei toteudu, niin Bryan lienee ulkona isoista matseista.
Jos sä mun uutisesta puhut, niin ei siellä koko uutisessa ollut mainintaa Lessusta.

Benoit matsku näkyviin, mielestäni erittäin iso :tu: Olihan se nyt yksi parhaimpia 2000-luvun alkupuolella.

Avatar
takaovi
Viestit: 2430
Liittynyt: Su 26.08.2007 16:17
Paikkakunta: Pori

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja takaovi » Pe 03.01.2014 17:40

vendicta kirjoitti:Benoit matsku näkyviin, mielestäni erittäin iso :tu: Olihan se nyt yksi parhaimpia 2000-luvun alkupuolella.
Benoitille aina :tu: Oli kehässä aina täyttä rautaa, joten kyllä niitä kelpaa näytellä.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Pe 03.01.2014 20:31

Uutinen liittyen Lesnarin paluuseen. Matsi on mahdollinen rumblessa, joka olisi voitu käydä myös Big Showta vastaan.
- It’s been reported that WWE had planned for Brock Lesnar to face Big Show at this year’s Royal Rumble pay-per-view but that may have changed because Lesnar went at it with Mark Henry in his return on Monday’s RAW. Word coming out of RAW is that Big Show was originally scripted for the brawl on RAW but it was changed to feature Henry instead. This could mean Lesnar vs. Henry will take place at the Rumble. Regardless of who his opponent is, Lesnar is scheduled to wrestle at the Rumble pay-per-view but probably not in the 30-man match.

Lähde: Eric Arrington.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Pe 03.01.2014 20:34

Lesnar vs. Henry ei kuulosta miltään kovin upealta ottelulta, mutta pointtina olisikin nostaa Lesnarin uskottavuutta Henryn tuhoamisella, sillä onhan Brockin nykyisen WWE-runin tilastot lopulta hyvin heikot verrattuna siihen, miten häntä hypetetään. Viimeksi tuli voitto Punkista, mutta muuten on ollut aika nihkeää.
hevosen k**pä

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Pe 03.01.2014 20:43

Merovingi kirjoitti:Lesnar vs. Henry ei kuulosta miltään kovin upealta ottelulta, mutta pointtina olisikin nostaa Lesnarin uskottavuutta Henryn tuhoamisella, sillä onhan Brockin nykyisen WWE-runin tilastot lopulta hyvin heikot verrattuna siihen, miten häntä hypetetään. Viimeksi tuli voitto Punkista, mutta muuten on ollut aika nihkeää.
Hyvin sanottu.

Itse näkisin mieluummin tuon matsin, mutten rumblessa. Tuo matsi voitaisiin julistaa seuraavaan old school Rawiin. Ottelun ja Lesnarin voiton päätteeksi Big Show tulee kehään, joka johtaa Lessun ja Shown RR-kohtaamiseen. Siitä voiti tulla meiluummin non DQ.

Toki ottaisin Shown tai Henryn tilalle jonkun tuoreemman nimen. Mutta ei tuo huono skenaario ole.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
C2W
Viestit: 631
Liittynyt: Ma 02.08.2004 16:06
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja C2W » La 04.01.2014 14:22

Itse en pistäisi pahakseni ollenkaan tuota Henry vs. Lesnaria. Samalla olisi hyvä paikka nostaa Henryn suosiota ja sympatiaa ns. suuren yleisön edessä, ja korostaa Lesnarin monsteriutta. Toisaalta Lesnar tuhoamassa porukkaa Rumblessa tyhjentäen koko kehän... Ja sitten Batista tulee seuraavaksi kehään ja alkulyönnit feudille on tehty.

Ja kyllä minäkin olisin antanut Edwardsille mahdollisuuden WWE:ssä, mutta Davey ei oikein WWE:hen sovi tyyliltään. Edwards olisi kuitenkin jonkinlaisen "WWE-lookin" omaava jantteri.
"Your arms are just too short to box with God!"

Vastaa Viestiin