Niinjoo ja sitten tänään kun olin katsomassa tuota esitystä, niin Roosa oli katsomassa kanssa. Istui parin metrin päässä minusta.
Melkein sukua julkkikselle
Jos haluatte nähdä nuoria salkkaritähtiä, mm. Kasper, Tuomo, Annika, Heli jnejne... Niin Kannattaa tulla Karstulaan kesäteatteriin katsomaan aivan todella huonoa esitystä. Ja lauantai iltana voitte käydä katsastamassa, kun he ovat paikallisessa "yökerhossa" juomassa. 
Niinjoo ja sitten tänään kun olin katsomassa tuota esitystä, niin Roosa oli katsomassa kanssa. Istui parin metrin päässä minusta.
Serkkuni kaverin isä on Popedan kitaristi Costello Hautamäki, ja serkkuni on nähnyt hänet useastikin ja jutellut, ja ollut jopa soittamassa hänen kitaraansa Costellon kotistudiossa. Kotipaikkakuntalaisen bändin, Jermainen laulaja, jonka nimeä en muista, oli jossain nuorisotapahtumassa kotini lähi jäähallin pihalla keikalla, jutteli ja antoi nimmareita, ja äitini kai on tuntenut hänet nuoruudessaan. Se Jermaine pyörii pitkin eri festareita tänä kesänä. Samaisessa tapahtumassa oli Teräsbetoni myös. Teräsbetonista puheen ollen, äitini hyvän kaverin häissä muutamisen vuotta sitten, oli Teräsbetonilta kai koko miehistö, ja äitini kaveri tuntee yhen heistä hyvin. Myös Teräsbetonin laulajan äiti asuu luokkalaiseni yläkerrassa, ja olen usein kaverini kanssa nähnytkin laulajan käymässä äidillänsä.
Tässä taisi olla kaikki. Editoin mahdollisesti lisää.
Tässä taisi olla kaikki. Editoin mahdollisesti lisää.
Joskus aikoinaan ei ollut moisia ainakin minun muistikuvieni mukaan...Gukumatz kirjoitti:Niinpä. Lippuja ei nimittäin anneta esim. ovensuussa. Ne joko lojuvat taskussa tai kännykässäsi.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Istuttiin tapparan matsissa aitiossa ja mulla oli tappara-paita päällä ja lippu ja pipo ja kaikki oli tapparaa ja samaan telen aitioon tuli timo jutila joka antoi janne ojasen mailan, nimmareilla varustettuina mulle ja sitten se vielä jutteli mun kanssa koko loppumatsin, WOU
Tästä on 10 vuotta aikaa..
EDIT: Sillon Jutikin oli vähän laihempi, ny se o syöny hiivaa vähäse nääks
Tästä on 10 vuotta aikaa..
EDIT: Sillon Jutikin oli vähän laihempi, ny se o syöny hiivaa vähäse nääks
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅L̲̅&̲̅M̲̅_̲̅̅_̲̅_̲̅̅_̅̅_̅_̅()
- Wormmaster
- Mahti Ankka
- Viesti:
Spiritus Mortiksen perustajajäsen/kitaristi Jussi Maijala oli yläasteen ja lukion ajan opinnonohjaajani.
Spiritus Mortiksen perustajajäsen/basisti Teemu Maijala on samassa paikassa töissä kuin minä, näen hänet päivittäin. Moikataankin oikein.
Olen ottanut tuoppia Spiritus Mortiksen toisen kitaristin, Kari Lavilan kanssa samassa pöydässä ja samoissa jutuissa.
Turisaksen hanurin soittaja Lisko asui kämpässä, jossa isoveljeni nyt elelee.
Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
Spiritus Mortiksen perustajajäsen/basisti Teemu Maijala on samassa paikassa töissä kuin minä, näen hänet päivittäin. Moikataankin oikein.
Olen ottanut tuoppia Spiritus Mortiksen toisen kitaristin, Kari Lavilan kanssa samassa pöydässä ja samoissa jutuissa.
Turisaksen hanurin soittaja Lisko asui kämpässä, jossa isoveljeni nyt elelee.
Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Ainiin. Jimi Pääkallo on lähtöisin Tuusulasta ja ennen nykyistä bändiään, lauloi semmoisessa bändissä kuin Tyrävyö ja tämän yhtyeen rumpali asui samassa taloyhtiössä kuin minä..
Ja Denigrate-yhtye on myöskin lähtöisin Tuusulasta ja osa pojista on käynyt samaa koulua kuin minä. (Soittanut elokuvassa Menolippu Mombasaan)
Ja Denigrate-yhtye on myöskin lähtöisin Tuusulasta ja osa pojista on käynyt samaa koulua kuin minä. (Soittanut elokuvassa Menolippu Mombasaan)
Olen puhunut Simo Frangenille ja vieläpä syönyt hänen kanssaan samassa ravintolassa! En asu Tampereella.
Salatuista elämistä tuttu Maarit? (se nainen jolla oli ainakin vanhoissa jaksoissa alkoholi ongelma) asuu Kotkassa. Olen ohi mennen jutellut hänelle monet kerrat.
Nämä veljekset asuivat ennen Kotkassa. FC Interissä jalkapalloa pelaava Teemu Turunen ja FC Hongassa myös futista pelaava Tuomo Turunen.
(Tiedän miehet FC KooTeePee'stä)
Normaalisti tervehdin aina kun näin jomman kumman veljeksitä.
Toissa kesänä veljekset olivat normaaliin tapaansa uimassa / pelaamassa kavereidensa kanssa jalkapalloa Kotkan Maauimalassa ja minä puolestani kävelin heitä vastaan enkä edes huomannut heitä. Tuomo kiinnitti katseensa minuun ja veljekset tervehtivät minua. Ilman, että edes näin heitä. Kyllä oli lesoiltavaa kavereille loppupäiväksi.
PS. Miehiä kokeiltiin muutamaan otteeseen ulkomaillekin pelaamaan vakituista sarjaa.
Salatuista elämistä tuttu Maarit? (se nainen jolla oli ainakin vanhoissa jaksoissa alkoholi ongelma) asuu Kotkassa. Olen ohi mennen jutellut hänelle monet kerrat.
Nämä veljekset asuivat ennen Kotkassa. FC Interissä jalkapalloa pelaava Teemu Turunen ja FC Hongassa myös futista pelaava Tuomo Turunen.
(Tiedän miehet FC KooTeePee'stä)
Normaalisti tervehdin aina kun näin jomman kumman veljeksitä.
Toissa kesänä veljekset olivat normaaliin tapaansa uimassa / pelaamassa kavereidensa kanssa jalkapalloa Kotkan Maauimalassa ja minä puolestani kävelin heitä vastaan enkä edes huomannut heitä. Tuomo kiinnitti katseensa minuun ja veljekset tervehtivät minua. Ilman, että edes näin heitä. Kyllä oli lesoiltavaa kavereille loppupäiväksi.
PS. Miehiä kokeiltiin muutamaan otteeseen ulkomaillekin pelaamaan vakituista sarjaa.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Tallink (?) Galaxyllä tässä taannoin törmäsin BB-Sariin (ja hänen rintavarustukseensa). Ja olisin kyllä mielelläni yrittänyt jatkaa meidän molempien sukuja vaikka siltä seisomalta. Ei kyllä ollut mitenkään hääppöinen iltaohjelma hänellä ja Kakilla, mutta mitäpä sitä odottaisikaan tämän luokan julkkiksilta.
Olen treenannut monia tuskantäyteisiä tunteja viime viikonloppuna Ennätystehtaassa olleen Kauko Pesosen kanssa. Olen myös pinonnut hänelle harkkopinoja muutamaan otteeseen ja on hän tyrmännytkin minut kerran, hyppykiertopotku ohimolle tuntuu aina yhtä mukavalta. Tosin noihin aikoihin miehellä oli vielä ongelmia huumeiden sunmuiden kanssa. Tarkemmin sanoen vanhojen diilereiden ja poppoon kanssa oli jupakkaa useampanakin viikonloppuna hällä, jolloin hän saattoikin kadota muutamiksi viikoiksi olemattomiin ja palata kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikkakin arvet kertoivat eri tarinaa. Yllätyin muutenkin suuresti, että mies on ylipäätään elossa vielä.
Jake Voutilainen, laulajatar Laura Voutilaisen isä opetti minulle musiikkia kurssin verran. Jake on myös itsekkin vanha muusikko, vanhan koulukunnan rokkari, jonka järjenjuoksusta kyllä huomaa, että vettä vahvempaa on nuoruudessa (ja miksei vieläkin) käytetty runsain mitoin. Hän usein valittaakin kuinka "nykynuoret ja nykyrokkarit on kyllä aivan pullamössökamaa, kyllä Chuck Berry ja muu poppoo oli aikanaan paljon kovempia jätkiä ja varmaan vieläkin Jerry Lee Lewis vetäisi suurimman osan porukoista pöydän alle". Kadonnut kyllä omaan maailmaansa täysin koko mies nykyisin, mutta mukava miekkonenhan hän on, ei siinä mitään.
Olen treenannut monia tuskantäyteisiä tunteja viime viikonloppuna Ennätystehtaassa olleen Kauko Pesosen kanssa. Olen myös pinonnut hänelle harkkopinoja muutamaan otteeseen ja on hän tyrmännytkin minut kerran, hyppykiertopotku ohimolle tuntuu aina yhtä mukavalta. Tosin noihin aikoihin miehellä oli vielä ongelmia huumeiden sunmuiden kanssa. Tarkemmin sanoen vanhojen diilereiden ja poppoon kanssa oli jupakkaa useampanakin viikonloppuna hällä, jolloin hän saattoikin kadota muutamiksi viikoiksi olemattomiin ja palata kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikkakin arvet kertoivat eri tarinaa. Yllätyin muutenkin suuresti, että mies on ylipäätään elossa vielä.
Jake Voutilainen, laulajatar Laura Voutilaisen isä opetti minulle musiikkia kurssin verran. Jake on myös itsekkin vanha muusikko, vanhan koulukunnan rokkari, jonka järjenjuoksusta kyllä huomaa, että vettä vahvempaa on nuoruudessa (ja miksei vieläkin) käytetty runsain mitoin. Hän usein valittaakin kuinka "nykynuoret ja nykyrokkarit on kyllä aivan pullamössökamaa, kyllä Chuck Berry ja muu poppoo oli aikanaan paljon kovempia jätkiä ja varmaan vieläkin Jerry Lee Lewis vetäisi suurimman osan porukoista pöydän alle". Kadonnut kyllä omaan maailmaansa täysin koko mies nykyisin, mutta mukava miekkonenhan hän on, ei siinä mitään.
\____0___/
-
HHH The Game
Eksistentiaalinen kysymys: onko kyseessä julkkis jos itsekin tunsit tarvetta muistuttaa mistä heidät tulisi tietää?Mahti Ankka kirjoitti:Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
- Marshallsaaret
Einari pelasi samassa pesisjengissä kanssani ala-asteen alkuvaiheilla. Silloin jannu oli kovin hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt.HHH The Game kirjoitti:Törmäsin BB einariin eilen kun matkusti ratikassa ilman lippua ja koitti seivaille itteensä ei voi muuta sanoa ku h****tti mikä spede! Ja homokin vielä.
永源 遥~!
- Mahti Ankka
- Viesti:
Hmm, kieltämättä hyvä pointti SC. Sanotaanko näin, että he ovat julkkiksia niissä tietyissä piireissä, mutta että ihan perusjulkkiksia he eivät ole.Silly Cow kirjoitti:Eksistentiaalinen kysymys: onko kyseessä julkkis jos itsekin tunsit tarvetta muistuttaa mistä heidät tulisi tietää?Mahti Ankka kirjoitti:Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
Mutta on se silti kova juttu!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
-
HHH The Game
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Myin tänään kaksi makkaraa Hannu "Hannes" Kapaselle.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

X 360 - Jump In.