Melkein sukua julkkikselle

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Volga
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » La 21.07.2007 18:36

Jos haluatte nähdä nuoria salkkaritähtiä, mm. Kasper, Tuomo, Annika, Heli jnejne... Niin Kannattaa tulla Karstulaan kesäteatteriin katsomaan aivan todella huonoa esitystä. Ja lauantai iltana voitte käydä katsastamassa, kun he ovat paikallisessa "yökerhossa" juomassa. ;)
Niinjoo ja sitten tänään kun olin katsomassa tuota esitystä, niin Roosa oli katsomassa kanssa. Istui parin metrin päässä minusta.
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

bjes

Viesti Kirjoittaja bjes » La 21.07.2007 20:16

Näin toissapäivänä Big Brotherista tutun Sarin Sellon Stadiumissa. Vähäx oon julkkis!

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 21.07.2007 21:34

Olen joskus aikoinaan muuten Helsingissä kun oltiin kesälomareissulla perheen kanssa niin menimme pummilla raitiovaunuun ja myös samaan raitiovaunuun meidän kanssa sinne taakse PUMMILLA tuli Pelle Miljoona. :lol:

Volga
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Su 22.07.2007 20:29

Stefa kirjoitti:Olen joskus aikoinaan muuten Helsingissä kun oltiin kesälomareissulla perheen kanssa niin menimme pummilla raitiovaunuun ja myös samaan raitiovaunuun meidän kanssa sinne taakse PUMMILLA tuli Pelle Miljoona. :lol:
Mistä tiedät, että hänkin tuli pummilla?
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Gukumatz

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Su 22.07.2007 20:43

Niinpä. Lippuja ei nimittäin anneta esim. ovensuussa. Ne joko lojuvat taskussa tai kännykässäsi.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Jäbä

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Ke 08.08.2007 23:05

Serkkuni kaverin isä on Popedan kitaristi Costello Hautamäki, ja serkkuni on nähnyt hänet useastikin ja jutellut, ja ollut jopa soittamassa hänen kitaraansa Costellon kotistudiossa. Kotipaikkakuntalaisen bändin, Jermainen laulaja, jonka nimeä en muista, oli jossain nuorisotapahtumassa kotini lähi jäähallin pihalla keikalla, jutteli ja antoi nimmareita, ja äitini kai on tuntenut hänet nuoruudessaan. Se Jermaine pyörii pitkin eri festareita tänä kesänä. Samaisessa tapahtumassa oli Teräsbetoni myös. Teräsbetonista puheen ollen, äitini hyvän kaverin häissä muutamisen vuotta sitten, oli Teräsbetonilta kai koko miehistö, ja äitini kaveri tuntee yhen heistä hyvin. Myös Teräsbetonin laulajan äiti asuu luokkalaiseni yläkerrassa, ja olen usein kaverini kanssa nähnytkin laulajan käymässä äidillänsä.

Tässä taisi olla kaikki. Editoin mahdollisesti lisää.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 09.08.2007 14:03

Gukumatz kirjoitti:Niinpä. Lippuja ei nimittäin anneta esim. ovensuussa. Ne joko lojuvat taskussa tai kännykässäsi.
Joskus aikoinaan ei ollut moisia ainakin minun muistikuvieni mukaan...
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

the-welmu

Viesti Kirjoittaja the-welmu » Pe 10.08.2007 23:46

Istuttiin tapparan matsissa aitiossa ja mulla oli tappara-paita päällä ja lippu ja pipo ja kaikki oli tapparaa ja samaan telen aitioon tuli timo jutila joka antoi janne ojasen mailan, nimmareilla varustettuina mulle ja sitten se vielä jutteli mun kanssa koko loppumatsin, WOU
Tästä on 10 vuotta aikaa..

EDIT: Sillon Jutikin oli vähän laihempi, ny se o syöny hiivaa vähäse nääks
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅L̲̅&̲̅M̲̅_̲̅̅_̲̅_̲̅̅_̅̅_̅_̅()

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » La 11.08.2007 14:24

Äitini oli ennen lapsien saantia Kirkkonummella töissä nuorisotyöntekijänä, ja ilmeisesti sen ajan kun hän asui Kirkkonummella, Amin Asikainen asui hänen naapurissaan tai erittäin lähellä, ja Amin taisikin olla parilla äitini vetämällä leirillä mukana.

Jippii jippii.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » To 30.08.2007 14:42

Luokkatoverini on tyrmännyt Dolph Lungrenin tämän parhaina päivinä. Lundgren tuli näyttämään Muay Thai seuraan kunnon mättöä, mutta hävisikin ekalla osumalla.

Rocky

Viesti Kirjoittaja Rocky » Ma 01.10.2007 21:04

Kaverini isä pääsi eilen jatkoon Maajussille Morsian-ohjelmassa.
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk

frebix

Viesti Kirjoittaja frebix » Ma 22.10.2007 23:51

BB-Farbod on pyytänyt minun kaverini parasta kaveria treffeille :D Eli melkein sukua.

YP

Viesti Kirjoittaja YP » Ti 23.10.2007 14:46

Isoisäni pikkuserkku oli Lapuan liikkeen perustaja Vihtori Kosola. :wink:

e. eli ei ole melkein sukua minulle, vaan on oikeasti
Good talk - Johnny Curtis

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ke 24.10.2007 20:56

Spiritus Mortiksen perustajajäsen/kitaristi Jussi Maijala oli yläasteen ja lukion ajan opinnonohjaajani.

Spiritus Mortiksen perustajajäsen/basisti Teemu Maijala on samassa paikassa töissä kuin minä, näen hänet päivittäin. Moikataankin oikein.

Olen ottanut tuoppia Spiritus Mortiksen toisen kitaristin, Kari Lavilan kanssa samassa pöydässä ja samoissa jutuissa.

Turisaksen hanurin soittaja Lisko asui kämpässä, jossa isoveljeni nyt elelee.

Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Tebacka

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 24.10.2007 21:33

Ainiin. Jimi Pääkallo on lähtöisin Tuusulasta ja ennen nykyistä bändiään, lauloi semmoisessa bändissä kuin Tyrävyö ja tämän yhtyeen rumpali asui samassa taloyhtiössä kuin minä..

Ja Denigrate-yhtye on myöskin lähtöisin Tuusulasta ja osa pojista on käynyt samaa koulua kuin minä. (Soittanut elokuvassa Menolippu Mombasaan)
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.

You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Ke 24.10.2007 22:08

Olen puhunut Simo Frangenille ja vieläpä syönyt hänen kanssaan samassa ravintolassa! En asu Tampereella.

Salatuista elämistä tuttu Maarit? (se nainen jolla oli ainakin vanhoissa jaksoissa alkoholi ongelma) asuu Kotkassa. Olen ohi mennen jutellut hänelle monet kerrat.

Nämä veljekset asuivat ennen Kotkassa. FC Interissä jalkapalloa pelaava Teemu Turunen ja FC Hongassa myös futista pelaava Tuomo Turunen.
(Tiedän miehet FC KooTeePee'stä)
Normaalisti tervehdin aina kun näin jomman kumman veljeksitä.

Toissa kesänä veljekset olivat normaaliin tapaansa uimassa / pelaamassa kavereidensa kanssa jalkapalloa Kotkan Maauimalassa ja minä puolestani kävelin heitä vastaan enkä edes huomannut heitä. Tuomo kiinnitti katseensa minuun ja veljekset tervehtivät minua. Ilman, että edes näin heitä. Kyllä oli lesoiltavaa kavereille loppupäiväksi.

PS. Miehiä kokeiltiin muutamaan otteeseen ulkomaillekin pelaamaan vakituista sarjaa.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Ke 24.10.2007 23:14

Tallink (?) Galaxyllä tässä taannoin törmäsin BB-Sariin (ja hänen rintavarustukseensa). Ja olisin kyllä mielelläni yrittänyt jatkaa meidän molempien sukuja vaikka siltä seisomalta. Ei kyllä ollut mitenkään hääppöinen iltaohjelma hänellä ja Kakilla, mutta mitäpä sitä odottaisikaan tämän luokan julkkiksilta.

Olen treenannut monia tuskantäyteisiä tunteja viime viikonloppuna Ennätystehtaassa olleen Kauko Pesosen kanssa. Olen myös pinonnut hänelle harkkopinoja muutamaan otteeseen ja on hän tyrmännytkin minut kerran, hyppykiertopotku ohimolle tuntuu aina yhtä mukavalta. Tosin noihin aikoihin miehellä oli vielä ongelmia huumeiden sunmuiden kanssa. Tarkemmin sanoen vanhojen diilereiden ja poppoon kanssa oli jupakkaa useampanakin viikonloppuna hällä, jolloin hän saattoikin kadota muutamiksi viikoiksi olemattomiin ja palata kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikkakin arvet kertoivat eri tarinaa. Yllätyin muutenkin suuresti, että mies on ylipäätään elossa vielä.

Jake Voutilainen, laulajatar Laura Voutilaisen isä opetti minulle musiikkia kurssin verran. Jake on myös itsekkin vanha muusikko, vanhan koulukunnan rokkari, jonka järjenjuoksusta kyllä huomaa, että vettä vahvempaa on nuoruudessa (ja miksei vieläkin) käytetty runsain mitoin. Hän usein valittaakin kuinka "nykynuoret ja nykyrokkarit on kyllä aivan pullamössökamaa, kyllä Chuck Berry ja muu poppoo oli aikanaan paljon kovempia jätkiä ja varmaan vieläkin Jerry Lee Lewis vetäisi suurimman osan porukoista pöydän alle". Kadonnut kyllä omaan maailmaansa täysin koko mies nykyisin, mutta mukava miekkonenhan hän on, ei siinä mitään.
\____0___/

HHH The Game

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 25.10.2007 11:10

Törmäsin BB einariin eilen kun matkusti ratikassa ilman lippua ja koitti seivaille itteensä ei voi muuta sanoa ku h****tti mikä spede! Ja homokin vielä.

Romeon salkkareista näin Anttilan top tenissä muuten samannäköinen mutta hirveä sänki Roomeolla paistoi.
Vexi on velkaa

Kameli

Viesti Kirjoittaja Kameli » To 25.10.2007 11:47

Samantien voisit mennä etsimään itsellesi hautaustoimistoa. Einari on päällikkö! :king:

Silly Cow

Viesti Kirjoittaja Silly Cow » To 25.10.2007 11:51

Mahti Ankka kirjoitti:Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
Eksistentiaalinen kysymys: onko kyseessä julkkis jos itsekin tunsit tarvetta muistuttaa mistä heidät tulisi tietää?
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"

-Transformers: FFoD-

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » To 25.10.2007 12:44

HHH The Game kirjoitti:Törmäsin BB einariin eilen kun matkusti ratikassa ilman lippua ja koitti seivaille itteensä ei voi muuta sanoa ku h****tti mikä spede! Ja homokin vielä.
Einari pelasi samassa pesisjengissä kanssani ala-asteen alkuvaiheilla. Silloin jannu oli kovin hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt.
永源 遥~!

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » To 25.10.2007 15:40

Silly Cow kirjoitti:
Mahti Ankka kirjoitti:Ja Spiritus Mortishan on Suomen ensimmäisiä doom metal bändejä, piru vie!
Eksistentiaalinen kysymys: onko kyseessä julkkis jos itsekin tunsit tarvetta muistuttaa mistä heidät tulisi tietää?
Hmm, kieltämättä hyvä pointti SC. Sanotaanko näin, että he ovat julkkiksia niissä tietyissä piireissä, mutta että ihan perusjulkkiksia he eivät ole.

Mutta on se silti kova juttu!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

HHH The Game

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 25.10.2007 21:01

Kameli kirjoitti:Samantien voisit mennä etsimään itsellesi hautaustoimistoa. Einari on päällikkö! :king:
Samantien voisit ottaa pääsi ulos perseestäsi!
Vexi on velkaa

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 02.12.2007 20:29

Kaverini Dmitri(alk. peräinen venäläinen) esiintyy tänään Talentissa. Hän on oranssihiuksinen nuori siitä jostain tanssiryhmästä. Kannattaa katsoa. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 09.02.2008 21:04

Myin tänään kaksi makkaraa Hannu "Hannes" Kapaselle.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Vastaa Viestiin