Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Merovingi

Re: Videopelit

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 11.12.2012 11:39

valkopeura kirjoitti:Pelaaminen on muuten paljon kivempaa kun kuvittelee ite olevansa pelattava hahmo ja ajattelee ajatuksia joita pelattavankin hahmon olettaisi ajattelevan vaikka aina ei jaksakkaan keskittyy tollaseen ropeiluun. Skyrimiä tuli pelailtua aika usein noin.
Totta. Etenkin roolipeleissä tuo olisi suotava ajattelutapa, koska silloin saa enemmän pelistä irti. Eläytyy paremmin ja tuntee olevansa mukana maailmassa.

Fallout: New Vegasia olen viime ajat koneella eniten pelannut (Crusader Kings 2:n Game of Thrones -modin lisäksi) ja ensinmäisen tallennuksen peliaika lähentelee 120 tuntia, enkä ole edes viimeistä tehtävää pelannut. Vielä löytyy sidequesteja ja kaksi DLC:tä jäljellä, joista toista pelaan tällä hetkellä. Pelityyli on ollut lähinnä sellaista tee mikä tuntuu hyvältä ja maksimoi lootti, mikä on ihan hyvä tapa pelata, sillä New Vegas on hieno peli. Suosittelen! Päihittää Fallout 3:n 100-0.

New Vegasin DLC:t eroavat muuten valtavirta DLC:stä, sillä niissä on jokseenkin yhteinäinen tarina (tuleviin DLC:hin viitataan ihan ensinmäisestä lähtien ja puhutaan toisesta kuriirista, joka tulee sitten viimeisessä vastaan) ja yhtenäinen teema. Nämä DLC:t muodostavat siis yhtenäisen ja löyhän tarinan, jossa tulee vastaan hahmoja joihin törmäsit edellisissä DLC:ssä ja mainintoja sellaisista, joihin et ole vielä törmännyt. Hienoa nähdä tälläistä toimintaan ladattavan lisäsisällön kohdalla eikä mitään rahat pois -touhua. Yleensähän näiden lisäsisältöjen funktio on antaa lisää tavaraa ja leveleitä, mikä on ihan okei, mutta hyvä tarina olisi aina hyödyksi.
hevosen k**pä

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 11.12.2012 13:32

THQ's stock rises nearly 40% thanks to humble bundle

Ilmeisesti ollut ihan bisnes kannaltakin hyvä moovi toi humble bundle. Itsekkin nappasin tuolta nuo pelit mukaani, vaikka tähän mennessä en ole niistä pelannut kuin metroa 32 minuuttia. Comppany of heroesin voisi tässä jossain vaiheessa asentaa.

EDIT: Ja tuo Humble Bundlehan näyttää tällä hetkellä tältä: Humble Bundle
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ti 11.12.2012 23:43

Jos nuo Humble Bundle jutskat halajaa, niin se on enää 26 tuntia voimassa, joten on tässä toimittava mahdollisimman pian.

Itse hankin tuon, mutta mikään peleistä ei oikein jaksanut sytyttää. Company of Heroesiin voisi ehkäpä joskus syventyä tarkemmin, mutta se ei heti ensimmäisellä yrittämällä kyllä avautunut.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ke 12.12.2012 00:42

Ja, jos kuten minua ei Humble Bundlesta kiinnostaa omistaa kuin Metro 2033, sen voi ladata nyt ilmaiseksi. Tykkäät vaan naamarissa ja saat Steam-avaimen. Eikä kuulemma toimi jos alaikäinen.

http://www.facebook.com/MetroVideoGame? ... 0630491782

THQ on hassu.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 12.12.2012 00:52

^ On kyllä.

Itsestänihän Saints Row 3 on yksinään 5,70 arvoinen, mutta itse omistan sen jo 'boksille niin en sitten maksanut kuin minimisumman. Jack on muistaakseni kanssani samaa mieltä, jos oikein muistan.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 12.12.2012 21:11

Tuli ostettua Forza 3. Saa nähdä onko siitä mihinkään, mutta vaikuttihan se ihan kivalta tuossa mitä muutaman kilpailun ajoin. Hieman vain ihmetyttää, että missä pelissä on aika-ajot? Sitten muutama muukin juttu, mutta ei nyt jaksa niistä jauhaa. Yleisesti ottaen ajamishommat toimii ja hyvin, mutta jossain jutuissa ajamisen ulkopuolella tuntuisi olevan parannettavaa näin alku kosketuksen jälkeen. Ei muuten edes mahtunu kaikki lisäsisältö boksin kovolle tai no pitäisi poistaa Gunslinger, kun jaksaa. Eipä tuota juuri ole ees tullut pelattua, siis gunslingeriä. Mutta nyt lopetan tän höpöttämisen.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 13.12.2012 21:01

Vois melkeen viedä tuon NHL13:n GameStoppiin, jos sieltä saisi jonkin pelin takaisin. On nimittäin ihan suoraan sanottuna paskin NHL-peli mitä olen ikinä pelannut. Ei siinä v***u paljon lämmitä mikään ah, niin hieno luistelu, jos tekoäly tekee huijaa ja tekee maaleja, koska taustalla on joku kaava laskettuna jonka mukaan sen pitää maaleja tehdä.

Nimimerkillä Chicago teki juuri 4 maalia viimeisen puolentoista minuutin aikana ja ne olivat näitä tietokoneen "Et voi tehdä mitään, koska laskukaava määrää" -maaleja. Siis ne ihan näkee että tuosta tulee maali ja on ihan sama mitä itse teet.

Se ja sama onko noissa v***n slidereissä itsellä edes pieni "edge", kun peli on silti ihan vastenmielistä paskaa. Nyt tajusinkin miksi minua ei ole kiinnostanut pelata tuota peliä yli kuukauteen - se on ihan täyttä sontaa.

Ja joo, pelattu jo jotain 50-60 peliä, mutta ei tämä mitenkään parane. En ole muuten vieläkään nähnyt yhtään jäähyä tekoälyltä! Ja jäähyherkkyys tapissa AI:lla..
hevosen k**pä

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » To 13.12.2012 22:52

Merovingi kirjoitti:Vois melkeen viedä tuon NHL13:n GameStoppiin, jos sieltä saisi jonkin pelin takaisin. On nimittäin ihan suoraan sanottuna paskin NHL-peli mitä olen ikinä pelannut. Ei siinä v***u paljon lämmitä mikään ah, niin hieno luistelu, jos tekoäly tekee huijaa ja tekee maaleja, koska taustalla on joku kaava laskettuna jonka mukaan sen pitää maaleja tehdä.

Nimimerkillä Chicago teki juuri 4 maalia viimeisen puolentoista minuutin aikana ja ne olivat näitä tietokoneen "Et voi tehdä mitään, koska laskukaava määrää" -maaleja. Siis ne ihan näkee että tuosta tulee maali ja on ihan sama mitä itse teet.

Se ja sama onko noissa v***n slidereissä itsellä edes pieni "edge", kun peli on silti ihan vastenmielistä paskaa. Nyt tajusinkin miksi minua ei ole kiinnostanut pelata tuota peliä yli kuukauteen - se on ihan täyttä sontaa.

Ja joo, pelattu jo jotain 50-60 peliä, mutta ei tämä mitenkään parane. En ole muuten vieläkään nähnyt yhtään jäähyä tekoälyltä! Ja jäähyherkkyys tapissa AI:lla..
En voi sanoa muuta, kuin olet huono. Millä vaikeusasteella pelaat? Itse pelaan hankalimmalla, ja en vain saa pistettyä botille kampoihin vaan voitan he myös aika usein. Keikun tällä hetkellä play off viivan paremmalla puolella, kausi puolessa välissä ja pelaan itse kaikki otteluni.

Puolustaminen täytyy hoitaa kilpikonnamaisesti sekä virheettömästi. Parkkeeraa maalin eteen ja blokkaa kaikki mahdolliset vedot, tai sitten ohjaa tekoäly kulmaan -> liimaa laitaan -> kiekko pois. Silmittömänä juokseminen ei auta ketään. Maalivahdit ovat aika onnettomia ja päästävät aika paljon helppoja maaleja, siksi kilpikonnapuolustus. Älä anna botin myöskään laukoa paljoa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 20.12.2012 12:59

Olen pelannut tässä Eastside Hockey Manager 2007 -peliä nyt Penguinsillä, ja toinen kausi on menossa. Yksi homma on pistänyt vähän silmään tässä kahden kauden aikana: Sidney Crosby ottaa ihan helvetisti jäähyjä. Okei, mättää kyllä pisteitäkin enemmän kuin laki sallii, mutta viime kaudella 80 peliä 206 jäähyminuuttia, ja tällä kaudella 60 peliin 168 jäähyminuuttia. Vertailun vuoksi, suunnilleen samalla peliajalla pelaava Malkin on ottanut n. 70 jäähyminuuttia.

Mistä helvetistä tuo Crosbyn älytön jäähymäärä johtuu? Onko mies löytänyt jonkun sisäisen hampaattoman kanukkinsa vai mitä v**tua?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Hautsi_

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » To 20.12.2012 21:55

Steamin jouluale pärähti käyntiin tuossa klo 20. Tällä hetkellä mm. Prince Of Persiat, Hitmanit, Borderlandit sekä Mirror's Edge huokeaan hintaan.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 20.12.2012 23:48

It has begun.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 21.12.2012 00:19

Hitmanit vähän houkuttelis, mutta justiinsa ostin Vice Cityn. Toisaalta itsellä on jonkinmoinen himo indiepeleihin, joten tämä houkuttelee paljolti myös: Humble Indie Bundle 7. Kattoa sitten, jos Steamistä tarttuu vielä joku houkutteleva mukaan. On kyllä liian helppoa tehty tästäki. -.-
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 21.12.2012 01:17

Toistaiseksi ensimmäisenä päivänä säästyin Steama-aleissa. Mutta varmasti ratkean jotain ostamaan.

Halo 4 tuli avokin kanssa vedettyä eilen läpi. Oli oikeastaan ihan jees jatkoa, ja kiva että 343 studio sai siitä oman näköisensä pelin. Ei mitään uskomatonta 5/5 menoa kyllä. Alkuviikosta saapui myös postista Metal Gear Solid HD kollektiivi joka tuntuu kyllä kaiken rahansa arvoselta tekeleeltä, vaikka vasta kakkosta pelaillut sen 5-6 tuntia. ah mitä nostalgiaa.

Ja toivon että huomenna tulisi LEGO Lord of the Rings postissa, jotta saadaan avokin kanssa lisää co-oppailua.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Pe 21.12.2012 01:56

MR.Off Topic kirjoitti:Hitmanit vähän houkuttelis, mutta justiinsa ostin Vice Cityn. Toisaalta itsellä on jonkinmoinen himo indiepeleihin, joten tämä houkuttelee paljolti myös: Humble Indie Bundle 7. Kattoa sitten, jos Steamistä tarttuu vielä joku houkutteleva mukaan. On kyllä liian helppoa tehty tästäki. -.-
Hei, vitosella saat näköjään messiin Legend of Grimrockin. Eli maksat sen vitosen, vitosmies. Ja kaikki muutkin. On nimittäin aivan h**vetin loistava. Vieläpä suomalainen. Hankit sen tai Nnirvi tulee ovelle, ei joulupukki.

Hautsi_

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » La 22.12.2012 00:48

http://getloadedgo.com/

Tuolla myös ihan kiva tarjous. Omaan Steam kokoelmaani lunastin Total War: Shogun 2:sen sekä Fall of the Samurain.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 22.12.2012 21:40

Mikäli Steamin aleissa näkyy Hotline Miami niin ehdottomasti ostakaa. Vuoden kovimpia indie-pelejä ja varmaan koko vuoden kovin soundtrack.

Ja Legend of Grimrockia nyt kokeillut about tunnin verran. Varsin kivalta peliltä tuo vaikuttaa.

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ti 25.12.2012 06:31

Ja vtut en enään välitä vaikka pelit sais miten huonoja arvosanoja vaan ostan tästä lähtien aina sellaset mitkä kiinnostaa. Pelit jotka usein saa hyviä arvosanoja ja joita massat pelaa on juoneltaan ihan älyttömän puuduttavaa diipadaapaa.. Seuraavaksi lähtee hankintaan tämä ja tämä Lukekaapa oikeesti noi molemmat arvostelut. Paljon parempi ja ainutlaatusempi pelikokemus kuin joku tyypillinen Halo, Hitman, Assasins Creed tai ehkä sitten itse olen vaan kyllästynyt kaikessa taiteessa samallaisuuteen ja haluan vaan omaperäistä erilaista omaperäistä.

tämä youtubevideon alku jo jälkimmäisestä pelistä todisti että on itselleni ainakin paljon parempi valinta kun joku tän vuoden "hittipeli". Itsehän en katso tuota youtubea videota enempää koska en halua spoilaantua vaan kokea kaiken pelaamalla ! Ellei peliä hanki niin silloin katsominen on varmaan aika kannattavaa.. Ja ekan pelin juoni vaikuttaa ainakin ton arvostelun perusteella ihan oikeasti kiinnostavammalta kuin 99 % pelijuonista :) toka peli sitten tarjoaa itselleni silkkaa komediaa jonka parissa räkäpäisesti nauran ja samalla oon cool kun pelaan siistii pelii joka on parempi kuin muiden pelaamat pelit ja jota muut ei tiiä
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 25.12.2012 15:07

Onko Endless Space hankkimisen arvoinen vai hankinko Master of Orionit?
hevosen k**pä

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 28.12.2012 11:08

Indie Bundle 7 on suurentunut kolmella pelillä. Itse tuon tänään myös hommasin kokonaisuudessa eli maksoin 6.51 dollaria, joka on hieman yli viisi euroa. 10 peliä siis tulee tuolla hinnalla ja hieman menee myös rahaa hyväntekeväisyyteen. Itseasiassa niin paljon kuin itse haluaa. 5 päivää vielä jäljellä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » La 29.12.2012 21:33

Onkos ollut hyviä pelejä tuossa Humble Bundle 7? Ite en ole tuota vielä hankkinut, mutta jos siinä jotain pelaamisen arvoista on, niin voisi hankkiakin. Ei tuo 5 € nyt niin paha ole.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 29.12.2012 23:12

Far Cry 3 v***ttaa, ja rankasti. Koska en jaksa jäsennellä postejani, niin sekasoppaa on luvassa.

Potentiaalia pelillä olisi vaikka mihin, ihan äärettömiin. Mutta kyseessä onkin täysin vuoden 2008 keskiverto FPS konsolipelin rajoitteissa oleva tekele. Nimenomaan konsolipelin. Itsellänihän on tämä PC:llä, ja ensinnäkään grafiikat ja fysiikat eivät ole millään tasolla verrattuna Crysikseen. C'mon, ei se nyt ole minkäänlainen fiitti voittaa vuoden 2007 virstanpylvästä -mutta kun tämä selvästi tehtiin Xbox 360-version pohjalta, niin minkäs teet. Ja ei sillä, grafiikat ja fysiikat eivät voisi vähempää kiinnostaa jos peli olisi itsessään hyvä, mutta kun ei valitettavasti edes ole. Kaikenlainen oikea open-world on ollut ainakin ensimmäisen parin tunnin aikana täysin kateissa - illuusio siitä kyllä on, mutta esim. tehtävissä on monesti(ellei aina?) "mission zonet" eli siltä pieneltä alueelta ei voi poistua tai tehtävä loppuu kesken. Muutenkin tuntuu että kaikki on kuitenkin pohjimmiltaan hyvinkin ennaltamäärättyä, ja tulee heti suljettu olo pelin alkumetreistä lähtien. Luettelen nyt asioita jotka ovat vituttaneet tähän mennessä(en kyllä muista kaikkia, ja niitä siis on valitettavan paljon):
-Autolla ajo - ei 3rd personia, first personilla kamera on päin v**tua, ajat elukan yli - elukka vuotaa vitusti verta mutta silti jatkaa juoksua kuin mitään ei olisi käynyt. Yhtä jotain peuraakin päin ajoin täysillä, ketsupit lentää mutta otus lähtee juoksemaan tien sivuun. Hyppään pois autosta, ammun AK:lla päähän ja kehoon kerran, peura tulee minua päin, puskee maahan, yritän nousta, peura tappaa. Siis v***u!
-Seivit - konsolityyppinen, check-pointeilla toimiva seivisysteemi - joskus voit tallentaa vapaastikin, mutta esim. tehtävien aikana ei. Ja siis seivislotteja on yksi. v***u! Kyllä minä ainakin haluaisin vetää tehtäviä sniikkaillen, paukuttaen quick savea joka kymmenes sekunti ja tallentaen hauskoja tilanteita jne.
-Ihmistä voit ampua kerran rintaan tai päähän, ja monesti kaveri tippuu jo siitä. Jonkun peuran saatkin sitten pumpata täyteen lyijyä, ja esim. koira, jota ammuin päähän haulikolla hieman kauempaa, pomppi vain iloisena hampaat irvessä kohti minua ja puri käteen. C'MOOON, eikös rekku kuitenkin olisi voinut hyvästellä maailman jo yhdestä kahdentoista kaliiperin kudista kuonoon.
-Kuvakulmat - ei tosiaan 3rd personia autossa, kävellessä tai yhtään missään. Esim. isoa tornia kiivettäessä tai autolla ajossa tuo olisi juuri täydellinen, tai vaikkapa koko ajan, jos niin haluaa. Kehittäjien argumenttina varmasti: "Kun pelaaja on koko ajan 1st personissa, saa hän realistisemman immersion ja tuntee olevansa pelissä, ja tuntuu että pelin päähenkilö olisi oikeasti olemassa ja pelaaja on sillä hetkessä juuri niissä saappaissa"... mutta eivät sitten viitsineet edes antaa pelaajalle hyvin yksinkertaisia asioita kuten JALAT ja VARJO. Jalkoja ei tosiaan näy, ja vaikka millainen sivuauringonpaiste olisikin, on päähenkilömme niin stealth ettei varjoa lankea. Tunnenpa oikein elävästi olevani osa tätä pelimaailmaa.
-Vapauden puute periaatteessa täysin vapaassa ympäristössä. Jos olette pelanneet tätä kuuluisaa, vuodesta 2007 asti ja yhä mitta-asteikot asettavaa Kyrsistä, niin siinähän on aivan tajuttoman vapaa meininki - fair enough, on siinäkin periaatteessa suljetut, juoneen sidotut reitit, mutta niiden puitteissa voi sitten kyllä tehdä ihan mitä vain. Far Cry 3 on jotenkin tässä ihan omalla tavallaan rajoittunut. Juuri nuo mission zonet ja vapaiden seivien puute nakertavat, ja jotenkin en ainakaan itse saa tuosta kuvakulmasta ja pelin yleisestä menosta yhtämoista immersiota. Liikkuminen on yleisellä tasolla hieman tönkköä. Vähän kun vertaisi liikkumista San Andreaksen ja GTA IV:n välillä - jälkimmäisessä hienot animaatiot rajoittavat liikkumista ja tekevät ajoittain tönkköjä hetkiä. Far Cry 3 on sama asia - ilman niitä hienoja animaatioita.
-Häviävä materiaali - vitttttuuuuu, tässä tavara katoaa nopeammin kuin M05-karvalakki Muken lattialta. Jos juuri olen parkkeerannut mönkijän paikalleen, ja menen edessä olevaan taloon katsomassa lootit, takaisin tullessa on 50/50 tsäänssillä mönkijä kadonnut. Ja varsinkin jos feilaat tehtävän, esim. juuri kun olin saapunut autolla paikalle murhaamaan jotain huumeparonia, hyppäsin autosta pois, ja kuolin vihollisiini. No, load game.... olen juuri edellisessä seivi-kohdassa, samassa paikassa kun olin autollani - mutta ilman autoa. Mitä v**tua, ettekö te edes seiviin osaa autoa koodata? Voisi olla tilanteessa muutenkin kuin jalan? Myös silloin juuri taakse tappamani vuohi oli hävinnyt. Ja muutenkin kokoajan normaali pelimaailma-tilpehööri, esim. metsästäjien koukuissa roikkuvat siat, paistinpannut jne, palaavat hyvin nopeaan omille paikoilleen liikutettuasi niitä. Tai vaihtoehtoisesti katoavat kokonaan, vaikka olisit vain hieman kääntänyt selkääsi. v***u.
-Pelin menut ovat tehty konsolille, kaikki pelissä uhkuu Xbox 360:sta ja vuosia 2008-2010
-Graffat on osittain todella bugiset - pelin hahmojen ympärillä on outo musta anti-aliasing-kenttä, kuin mustaa savua. Näyttää aivan hirveältä. Graffat on siis ihan tapissa, ja pyörii kyllä hyvin.

Silti, tämä on ihan jees peli. Kyllä tätä pelaan eteenpäin ja ehkäpä läpikin. Mutta v***ttaa miten kaiken potentiaalin voi kusta niin rumasti, olisi voinut olla ihan kympin peli. Mutta ei, ei, ei, eipä tietenkään.

Ja kyllä, ohjaan peliä tällä hetkellä Xbox 360:sen pädillä, koska ei tätä kyllä ole PC:lle tehty.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 30.12.2012 04:39

^

Kiitos. Itselläni oli harkinnassa ostaa tämä peli, kun yllättäen rahaa tuli vaikka uuden pelin verran. Far Cry 2 oli järjetön pettymys, mutta vaikuttaa siltä ettei virheistä olla opittu vaan päinvastoin. Mission zonet, ei herranen aika sentään. Vaikka se välillä ketutti, että FC2:ssa piti matkustaa toisesta päädystä toiseen tehtävän takia, niin on tämä typerämpää. Jää kaupan hyllylle, tiedä vaikka mukaan tarttuu FIFA 13.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Grabbag

Viesti Kirjoittaja Grabbag » Su 30.12.2012 05:37

En kyllä ole vielä peliä ostanut, enkä välttämättä ole ostamassakaan. Silti sanon ihan täysin turhaksi valituksesi. Millään noista vioista ei ole paljoakaan merkitystä.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 30.12.2012 09:23

Grabbag kirjoitti:En kyllä ole vielä peliä ostanut, enkä välttämättä ole ostamassakaan. Silti sanon ihan täysin turhaksi valituksesi. Millään noista vioista ei ole paljoakaan merkitystä.
Loistava analyysi. Kummanko sanaan luottaa enemmän; Velocityn jolta löytyy pelikokemusta pelistä, vai Grabbagin joka ei ole koskaan pelannut koko peliä? :-k
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 30.12.2012 11:33

Grabbag kirjoitti:En kyllä ole vielä peliä ostanut, enkä välttämättä ole ostamassakaan. Silti sanon ihan täysin turhaksi valituksesi. Millään noista vioista ei ole paljoakaan merkitystä.
Se on ihan hyväksyttävä mielipide jos aivosi tyydyttyvät Singularitysta, LOST Via Domuksesta, Blacksite Area 51:stä ja Mindjackista.

Jos haluat että peli ohjaa ja rajoittaa sinua typerääkin typerämmillä ja ärsyttävillä tavoilla, niin mikäs siinä. Itseäni moinen v***ttaa, ja rankasti. Ihan järkyttävää miten potentiaalinen 11/10-peli mennään pilaamaan näin. Ja nämä viat olisivat helposti korjattavissa. Ottaisipa joku nörttijoukko tehtäväkseen modata siitä kunnollisen.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Vastaa Viestiin